
Så var det dags igen. Hasselskogens årsmöte. Vi hoppas på lite fint väder så vi kan sitta i vår fina pergola. Om det är risk för regn så har vi bokat Bränduddens sjöstuga vid deras stranden.
Mer information och dokument finns på Länk
Välkomna Styrelsen.